دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
شهدا

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت:شهدای غریب از مظلوم ترین شهدا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام هبت‌الله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان امروز در اولین اجلاسیه شهدای غریب در اسارت که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با گرامیداشت نام و یاد شهدا به ویژه شهدای غریب استان لرستان افزود:شهدای غریب از مظلوم ترین شهدا بودند و تعداد شهدای غریب استان لرستان که به عشق حضرت زهرا(س) به شهادت رسیدند ۱۸ شهید می باشند.

مسئول حوره نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان اظهار داشت: شهدای غریب همچون انبیای الهی در جبهه‌های جنگ شجاعانه در برابر دشمن ایستادند، و در اسارت زیر شکنجه های دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: شهدای غریب به تاسی از صدیقه طاهره(س) و حضرت رقیه(س) غریب شدند، در غربت به شهادت رسیدند و در غربت نیز دفن شدند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت چند نفر از نیروهای پدافند هوایی کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: یکی از این نیز شهدا از استان لرستان و فرزند شهرستان بروجرد است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پایان گفت: با شهادت شهید «مهدی نقوی» تعداد شهدای استان لرستان به ۶ هزار و ۵۶۲ شهید رسید و ما برای این مکتب آمده ایم که به تاسی از حضرت فاطمه(س) جان خویش را تقدیم اسلام و انقلاب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha