دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دانش‌آموزان بسیجی

حوزه/ مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی، گفت: ۷۰ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی عضو بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، رسول افضل‌جو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی، اظهار داشت: 40 نفر از دانش‌آموزان خراسان شمالی در قالب یک اتوبوس در دیدار دانش‌آموزان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز دانش‌آموز حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه با ۲۰ عنوان برنامه به استقبال هفته بسیج دانش آموزی خواهیم رفت، افزود: بسیج دانش‌آموزی یکی از تشکل‌های آموزش و پرورش است که بازوی توانمند فرهنگی این دستگاه اجرایی به‌شمار می‌رود. بیش از ۹۰۰ واحد بسیج دانش آموزی این ۲۰ عنوان برنامه را اجرا می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی اجتماع بزرگ دختران و پسران نسل سلیمانی حاج قاسم در خراسان شمالی برگزار می‌شود، به طوری که در روز ۱۲ آبان‌ماه اجتماع ۵۰۰ نفری دختران حاج قاسم را در مجتمع فرهنگی گلشن بجنورد خواهیم داشت.

افضل‌جو با بیان اینکه صبحگاه مشترک در سراسر مدارس خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: در این صبحگاه جهاد تبیین که سلاح جنگ نرم است برای دانش‌آموزان تشریح می‌شود، ضمن اینکه در حال حاضر ۷۰ هزار دانش‌آموز در خراسان شمالی عضو سازمان بسیج هستند تا تحقق ۸ میلیون جوان انقلابی پای کار در کشور محقق شود.

وی از برپایی ۱۰۰ نمایشگاه در سطح مدارس با محوریت ۴۰ منفور تاریخ انقلاب، دیروز و امروز با موضوع ایران قبل و بعد انقلاب و نمایشگاه یهود و صهیون در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های رفیق شهیدم رویداد ملی دست سازه‌ها با موضوع استکبارستیزی و برگزاری مسابقه ملی بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بسیج دانش‌آموزی در خراسان شمالی است.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اضافه کرد: نخستین کاروان دانش‌آموزان خراسان شمالی در تاریخ ۲۳ مهر از شهرستان های فاروج و جاجرم به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی در پایان با بیان اینکه هدف‌گذاری بسیج دانش‌آموزی در خصوص اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور ۳۰۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی است، تاکید کرد: دومین اعزام دانش‌آموزان از شهرستان شیروان در تاریخ ۳۰ مهرماه بوده و کاروان بعدی نیز در هفته بسیج دانش‌آموزی اعزام خواهد شد که در مجموع ۹۰۰ دانش‌آموز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha