دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
یی

حوزه/ اجتماع ۴۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی با شعار « آرمان روح ‌الله آغاز نصرالله » روز چهارشنبه ۹ آبان ماه، در حرم امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علیرضا شیرنژاد، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از برگزاری اجتماع ۴۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی در روز چهارشنبه ۹ آبان ماه، ساعت ۸ صبح در حرم امام خمینی(ره) به همت مرکز فعالیت های دینی شهرداری و ستاد طرح شهیدآرمان خبر داد و افزود: در این مراسم نوجوانان آرمانی مدارس تهران از کودکان فلسطینی و لبنانی که از سوی رژیم کودک‌کش صهیونیست مورد حمله قرار گرفته‌اند با اهدای هدایایی در قالب پویش هدیه بافتنی حمایت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی زمستان و کاهش دما در لبنان ونیاز مبرم نوجوانان در لبنان به لباس گرم، پویش هدیه بافتنی طراحی و در اجتماع بزرگ ۴۰ هزار نفری شرکت کنندگان دستکش، کلاه بافتنی و شال گردن خود را اهدا خواهند کرد.

شیرنژاد به دیگر برنامه‌ های پیش‌بینی شده در این مراسم اشاره کرد و گفت: رونمایی از ۲ سرود مثل آرمان – آرمان عزیز و نیز سرود لشگر قدس با مداحی مداحان برجسته کشور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha