پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
گفتمان دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طی 9 ماه سال جاری بیش از 500 گفتمان دینی با حضور 160 نفر از مبلغین، در سطح مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی و دانشگاهی استان برگزار شده است.

حجت الاسلام قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گرمانشاه با اعلام این خبر، گفت: بیشترین تعداد گفتمان های تشکیل شده در سال جاری، در سطح مدارس متوسطه و راهنمایی بوده است.

وی ادامه داد: این گفتمان ها در قالب موضوعاتی چون حجاب وعفاف، پاسخ به شبهات دینی و فکری، بررسی راهبردهای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، آسیب های اجتماعی، جایگاه زن و خانواده در اسلام، فرق و عرفان های انحرافی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به این که تاکنون قریب به 70 تا 80 گفتمان دینی در مدارس برگزارشده است،افزود: هدف از برگزاری این گفتمان ها ترویج اندیشه های اسلامی در بین جوانان و ریشه یابی مسائل و معضلات و شبهات در سطح جامعه است.

این مسئول فرهنگی در پایان با اعلام این که استقبال مسئولین آموزش و پرورش از برگزاری گفتمان های دینی بسیار خوب بود، خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان های دینی، علاوه بر افزایش اطلاعات دینی دانش آموزان، در ایجاد محیطی با نشاط تحصیلی نیز موثر خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha