یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب پور گفت: در دوران جنگ تحمیلی بیش از دوازده هزار پرونده اعزام به جبهه از سوی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تشکیل شده و هم اکنون ده هزار روحانی رزمی در سراسر کشور فعال هستند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی 83 امام جعفر صادق(ع)، در گردهمایی مسئولین استانی ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور گفت: تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در سال 66 به طور رسمی شکل گرفت و قبل از آن تحت عنوان گردان های روحانیت در جبهه حضور داشت.

وی افزود: کنگره سراسری شهدای روحانیت در حال شکل گیری است و در آینده نزدیک در قم و مشهد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب پور، اعزام روحانی به سپاه و بسیج را از وظایف این تیپ برشمرد و گفت: اداره مرکز بسیج طلاب حوزه علمیه قم و مشهد و روحانیون سپاه و ارتش بر عهده این تیپ است.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع)، تبلیغ را مهمترین رسالت این تیپ برشمرد و گفت: حضور تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) سراسری است و درکنار تمام لشگرهای سپاه و ارتش حضور دارد.

وی پاسخگویی به شبهات را از دیگر وظایف این تیپ برشمرد و تصریح کرد: گروه های علمی تخصصی هادیان سیاسی، راویان نور، تبلیغ و معارف، شبهات اعتقادی و احکام از جمله عرصه های حضور این تیپ به شمار می رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب پور یادآور شد: پنج گردان تبلیغی- رزمی در قم و دو گران در مشهد حضور دارند و 44 پایگاه مقاومت در قم و 58 پایگاه در خراسان فعال هستند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha