سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024

محفل انس با شهدا با حضور طلاب در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سعید تاجیک، نویسنده و راوی سیره شهدا در این مراسم گفت: به اقرار دشمنان جنگ تحمیلی ایران جنگ با دنیا بود، ولی متأسفانه امروز جغرافیا و تاریخ جنگ ما را دست کاری کرده‌اند و آن را به حزب کوچک بعثی عراق نسبت می‌دهند.
وی افزود: جنگ ما جنگ عقیدتی بود که شهدا با اعتقادی که به اسلام و قرآن و اهل‌بیت(ع) داشتند، توانستند با دست خالی در مقابل دنیا که مجهزبه آخرین امکانات روز بود پیروز شوند.
سخنران مراسم گفت: باید مسئولان فرهنگی کشور اتفاقات جنگ را به عنوان یک کتاب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی تدوین کنند تا نام شهدا را فقط بر روی آدرس کوچه‌ها و خیابان‌ها مشاهده نکنیم.
سعید تاجیک با انتقاد از کسانی که تصاویر شهدا را از خیابان‌ها و جاده‌ها به بهانه حواس پرتی رانندگان جمع‌آوری می‌کنند و افزود: امروز متأسفانه به جای عکس شهدا در جاده‌ها و اتوبان‌ها آگهی تبلیغاتی نصب می‌کنند.
وی خواستار معرفی سیره شهدا به نسل جوان شد و گفت: باید نسل جوان ما از شجاعت‌هایی که شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی از خود نشان دادند آشنا شوند و آنها را الگوی خود در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha