پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024

آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: در کنار جاده‌ها مساجد برای مردم به اندازه کافی ساخته نشده و وزارت راه و ترابری به عنوان یکی از متولیان این امر باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در دیدار دکتر بهبهانی وزیر راه و ترابری اظهار داشتند: بعد از انقلاب جاده‌ها و راههای زیادی ساخته شد و اغلب شهرها و روستاها دارای راه آسفالت هستند که این یکی از برکات انقلاب است.
ایشان افزودند: مسئله راه در خیلی از امور حرف اول را می‌زند و جاده‌های خوب باعث رونق اقتصادی و موجب موفقیت فعالیتهای نظامی می‌شود.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: جاده و راه در تمام شئون مملکت دخالت دارد و کشور ما از نظر جاده ریلی نسبت به جاهای دیگر عقب است در حالیکه این جاده مطمئن ترین و بهترین وسیله حمل و نقل است.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: اگر جاده های ریلی زیاد شود ترافیک کمتر و هزینه ها پایین می‌آید و مرگ و میر جاده ای کاهش می‌یابد.
معظم له علامت‌گذاری جاده‌ها را ضروری دانسته و بیان کردند: از وظایف اصلی وزارت راه و ترابری علامتگذاری راهها است زیرا این علائم به راننده‌ها و مسافران بسیار کمک می‌کند.
این مرجع تقلید با انتقاد از مناسب نبودن آسفالت جاده ها و راهها گفتند: باید واسطه های انتخاب پیمانکار کم شود تا پیمانکار باتجربه، مومن و با انصاف انتخاب شود.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: بیشترین جمعیت در جاده های مشهد و قم هستند و وزارت راه هرچه در این زمینه تلاش کند مناسب است.
 
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha