پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024

حجت‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی از فعالیت گسترده اداره کل اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد در امر ساخت مساجد و حوزه‌های علمیه خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با  مرکز خبر حوزه اظهار داشت: احیای موقوفات از دیگر فعالیت‌های این اداره کل است که با توجه به کمک‌های مردمی و همچنین بودجه‌های تخصیص یافته رشد و پیشرفت گسترده‌ای را به همراه دارد.

وی، ترویج فرهنگ وقف و تشویق مردم به این امر خداپسندانه را از رسالت‌های روحانیون و مبلغان دانست.

حجت‌الاسلام موسوی همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری در اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و گفت: در دین اسلام منابع غنی چون قرآن کریم و روایات متعدد از ائمه اطهار (علیهم‌السلام) وجود دارد که اسراف را  حرام و بخل را نیز نامطلوب عنوان کرده‌اند.

وی افزود: براساس این منابع، مردم مسلمان همواره باید راه اعتدال را حفظ کنند و این همان معنای اصلاح الگوی مصرف است.

حجت‌الاسلام موسوی از روحانیون و مبلغان خواست با تشریح صحیح از اصلاح الگوی مصرف مردم را نسبت به چگونگی اجرایی کردن این امر آشنا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت اخلاق در انتخابات اشاره کرد و گفت: رعایت اخلاق در انتخابات حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رای به دنبال دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات باعث تقویت نظام در ابعاد مختلف و مایوس شدن دشمنان خواهد شد اظهار داشت: کسانی که باورهای دینی و اعتقادی قوی دارند هرگز با تهمت و افترا در این عرصه وارد نمی‌‌شوند و اصول اخلاقی را نیز رعایت می‌کنند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha