چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

منتخب مردم باید در مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاست خارجی طوری عمل کند که اسلام واقعی را به دنیا نشان دهد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دقایق اولیه صبح امروز با شرکت در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انداختن رای خود در صندوق 397 سیار قم، گفتند: ایران اسلامی از لحاظ هویت دینی سابقه طولانی دارد و منتسب به ائمه اطهار (ع) و حضرت بقیه‌الله ((عج)  است.

ایشان با بیان اینکه باید این هویت دینی و قرآنی برای همیشه پایدار باشد، افزودند: کسانی که مسئولیتی در کشور دارند، باید در کمال احساس وظیفه و مسئولیت برای گسترش هویت شیعی و مکتب اهل‌بیت (ع) تلاش کند.

معظم‌له ضمن دعوت دوباره از مردم برای حضور و انتخاب آگاهانه در پای صندوق‌های رای، بیان داشتند: فردی که از سوی مردم به ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید در جهت خدمت به محرومان و مستضعفان  و ترویج شعائر اسلامی و سنت‌های الهی و دینی تلاش کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هم منتخب مردم و هم انتخاب‌کنندگان نسبت به مسایل کشور و دینی مسئول هستند و در قیامت از آنان سئوال خواهد شد، خاطرنشان کردند: کسی که با رای مردم انتخاب می‌شود باید تلاش خود را برای درخشش کشور در جهان بیشتر کند.

حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفتند: ما باید سعی و تلاش کنیم کشوری که منتسب به امام زمان (عج) است را به سوی معنویت سوق دهیم و آن حضرت را از خود راضی نگه داریم.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha