سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 235038
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۷

اولین همایش اساتید و مبلغان مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان با عنوان « هادیان معرفت» با حضور علما و روحانیون، در سالن همایش‌های‌ مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر مرکز فرهنگی، تبلیغی آینده‌سازان در این همایش اظهار داشت: این مرکز وابسته به دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است و در سال 1381 در شهر مقدس قم فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام علی نوری، ارتقاء سطح فرهنگ و تربیت اسلامی و انقلابی نسل جوان و نوجوان به عنوان پرچمداران جنبش دانش‌آموزی انقلاب اسلامی را از اهداف تاسیس این مرکز برشمرد و گفت: توسعه و تعمیق اندیشه ناب اسلامی و انقلابی در میان دانش‌آموزان، رفع و دفع تهدیدات و تهاجمات فکری و فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب نسبت به نسل جوان و نوجوان و تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری در زمینه مسایل فرهنگی، تربیتی و اجتماعی این نسل از دیگر اهداف تاسیس این مرکز می‌باشد.

مدیر مرکز فرهنگی، تبلیغی آینده‌سازان خاطرنشان کرد: این مرکز فرهنگی و تبلیغی از بدو تاسیس سعی کرده بستر حضور موثر، مستمر و برنامه‌ریزی شده طلاب و فضلای حوزه‌ در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در مدارس را فراهم سازد و الگوی مطلوبی از حضور منسجم و مفید طلاب و روحانیون در فضای آموزش و پرورش ارایه دهد.

وی افزود: در راستای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، تاکنون چندین دوره آموزشی تحت عناوین عطر انتظار، هادیان معرفت، نورالهدی، چند گام تا ضیافت و عاشورائیان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده‌سازان تاکنون زمینه حضور صدها نفر از طلاب و روحانیون را سالانه در ماه‌های محرم و رمضان  در مدارس سراسر کشور فراهم کرده است و تاکنون محصولات فرهنگی به صورت کتاب و سی‌دی ویژه مبلغان و مربیان، نوجوانان و جوانان تولید کرده است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha