چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

معاون آموزش مدرسه علميه جامعه اميرالمومنين(ع) تهران از برگزاری افتتاحیه سال تحصیلی 91-90 این مدرسه در 24 شهریورماه خبر داد.

معاون آموزش مدرسه علميه جامعه اميرالمومنين(ع) در گفتگو با خبرنگار سرويس استانهاي مركز خبر حوزه ضمن اعلام اين خبر گفت: مرحله دوم اختبار و تثبيت، تحت نظارت مدیریت حوزه علمیه استان تهران در تعداد محدودی از مدارس علمیه اين استان برای داوطلبان ورود به حوزه در مقاطع فوق دیپلم و لیسانس برگزار شده است.

حجت الاسلام حقی با اشاره به برنامه‌هاي این دوره افزود: برای آشنایی داوطلبان با دروس حوزوی، روزانه 5 کلاس درسی برگزار خواهد شد که در آن به متون درسی چون صرف، احکام، تجوید، عقاید و اخلاق پرداخته مي شود.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: همچنین به منظور آشنایی بيشتر داوطلبان با مهارت‌ها و راهکارهای تحصیل در حوزه، جلساتي تحت عنوان "آشنایی با روش تحصیل در حوزه" براي آنان برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام حقی با اشاره به اهداف برگزاري این دوره، ادامه داد: ارزشیابی علمی، اخلاقی و گسترش و تعمیق آگاهی داوطلبان برای تحصیل در حوزه از جمله اهداف برگزاری این دوره به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از احراز صلاحیت علمی، اخلاقی و كسب نمره قبولی در امتحانات پایان دوره، پذیرش نهایی می‌شوند.

معاون آموزش مدرسه علميه جامعه اميرالمومنين(ع) در ادامه با اشاره به شرايط و نحوه پذيرش طلاب در اين مدرسه، ابراز داشت: بر اساس تصمیم شورای اداری مدرسه و بررسی ظرفیت پذیرش طلاب پایه‌های 7، 8 و 10پذیرش خواهند شد، همچنین اتمام پایه 6 و قبولی در مصاحبه علمی و اخلاقی از جمله شرایط پذیرش می‌باشد؛ البته طلاب جهت ثبت نام نیازي به مراجعه حضوری ندارند، زيرا از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 9 – 55511157 ثبت نام و تعیین وقت مصاحبه امکان پذیر است.

حجت الاسلام حقی يادآورشد: مدت زمان پذیرش طلاب متقاضی، قبل از شروع سال تحصیلی و تا بیست و سوم شهریور ماه جاری ادامه دارد.

 وي در پايان افزود: 23 شهریور سال تحصیلی جدید مدرسه آغاز خواهد شد و در همين راستا مراسم افتتاحیه روز 24 شهریور با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha