پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، از حضور این مرکز با 150 نرم افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سید مرتضی سجادی نژاد، با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی حضور فعالی در سطح نمایشگاههای داخلی و خارجی دارد، گفت: تمام محصولات تولید شده توسط این مرکز در نمایشگاه قم عرضه شده و تعداد 150 اثر در غرفه به نمایش درآمده است.

وی افزود: در این نمایشگاه همچنین نرم افزارهای جامع التفاسیر و جامع الاحادیث با قابلیتهای متنی و پژوهشی ویژه در دسترس محققین و پژوهشگران قرار گرفته است.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، با معرفی وب سایت‌های مرکز نور، خاطرنشان کرد: در پایگاه مجلات تخصصی نور، متن تمامی مجلات تخصصی جهان اسلام عرضه شده است که این امکان را برای محققین فراهم می‌کند تا از آخرین تولیدات مرکز اطلاع یابند.

سجادی نژاد ادامه داد: مجموعه ای از کتاب‌های نرم افزاری در وب سایت نورلایب قرار داده شده است که متن کامل کتب نرم افزارها را عرضه کرده است.

وی همچنین از عرضه‌هارد اکسترنال نور با قابلیت نمایش تمامی محصولات اصلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال قم خبر داد و عنوان کرد: تمامی محصولات اصلی نور بر روی این‌هارد قرار گرفته و این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا از تمام قابلیتهای نرم افزارها به صورت کاملا پرتابل استفاده نماید.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، خاطرنشان ساخت: با‌هارد اکسترنال، نرم افزارهای نور این قابلیت را دارند که بر روی سیستم نصب کامل شوند و برای اجرا احتیاج به حضور فیزیکی نرم افزار نیست و محقق همزمان می‌تواند چند نرم افزار را اجرا نماید.

بر اساس اعلام ستاد خبری نمایشگاه، وی تاکید کرد: با تهیه‌هارد اکسترنال نور حتی نیازی به همراه داشتن لب تاپ نیست و محقق از طریق پورت یو اس بی این لب تاپ را به هر سیستمی که وصل نماید، می‌تواند از محصولات نور استفاده نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha