سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

مدیر مدرسه عالی علمیه نائب الصدر رشت تصریح کرد: پی گیری آرمان های والای هزاران شهید، جانباز و آزاده که ملت در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم اسلام کرد با هرگونه منفعت جویی شخصی، خانوادگی و حزبی درتضاد است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالباقی اسحاقی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به اینکه مردم در انتخابات 12 اسفندماه با حضور با شکوه خود بار دیگر به دعوت رهبر حکیم خویش جانانه لبیک گفتند، افزود: در واقع زمان شناسی و حضور کم نظیر مردم در این شرایط حساس، برگ جدیدی را از کتاب زندگی هر ایرانی غیور ورق زد.

 وی افزود: عزم مردم در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی بعد از سی و سه سال بار دیگر ضربه سختی را به قدرت های پوشالی و اهریمنی بین المللی وارد آورد آنچنان که مخالفان پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی را به هراس و دلهره مجدد و عقب نشینی از توطئه ها و نیت های شوم خود واداشت.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم در انتخابات مجلس با استقلال کامل، بار دیگر اتحاد و همدلی خویش را به جهانیان و بدخواهان نشان دادند، گفت: در واقع مردم ایران با بی اثر کردن تبلیغات همه جانبه غرب و همچنین پیروی و اطاعت از ولایت فقیه ثابت کردند که می توانند در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بهترین الگو و راهنما برای کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی محسوب شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اکنون دغدغه تمام نمایندگان انتخاب شده برای حضور در مجلس نهم باید این موضوع باشد که چگونه می توان از مردم با بصیرت ایران تشکر کرد، ابراز داشت: در حقیقت وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران این است که با فراهم آوردن وسایل رفاه و آسودگی خاطر مردم و نیز خدمت رسانی به آنها، حق زحمات اقشار مختلف را در پاسداری از این مرز و بوم به جا آورند.

حجت الاسلام والمسلمین اسحاقی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آگاه باشند که پی گیری آرمان های والای هزاران شهید، جانباز و آزاده که ملت در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم اسلام کرد با هرگونه منفعت جویی شخصی، خانودگی و حزبی در تضاد است.

رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات استان گيلان در پایان، وظیفه منتخبین ملت را عمل به وعده ها، دفاع از منافع ملت و هوشیاری در برابر سیاست های فریبکارانه دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: تنبلی، سهل انگاری، عدم واکنش مناسب و به موقع و همچنین عدم حضور مستمر نمایندگان در خانه ملت، از جمله آفت هایی است که تکرار آن به هیچ وجه از سوی مردم پذیرفتنی نیست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha