سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 305553
۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

رییس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم گفت: مقام معظم رهبری در بیانات بسیار مهم اخیر خویش، حجت را بر همگان به ویژه مسئولان تمام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز دارای سه بخش و محور اساسی بود، یک بخش مربوط به سیاست های دولتمردان آمریکا در برابر ملت و نظام اسلامی بود که رهبری در این باره با روش منطقی و البته با روحیه بالای انقلابی به نقد آن پرداختند ؛ محور دیگر تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بود که معظم له تجلیل مجدد کردند.

وی افزود: محور سوم ناظر به مسایل ناگوار اخیر رخ داده در جلسه استیضاح مجلس و نیز حواشی ناگوار راهپیمایی قم بود که رهبری نسبت به بروز بداخلاقی های سیاسی در این خصوص هشدارهای لازم را ارایه فرمودند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ در شرایطی که ما دشمن مشترک داریم همه باید با وحدت در پی خنثی سازی توطئه های دشمن باشیم.

وی با بیان این که وحدت تمام اقشار جامعه و به ویژه مسئولان با هم خیلی ضروری است، خاطرنشان کرد:  مقابله با بدرفتاری های سیاسی و نیز پرهیز جدی از تخریب و تضعیف یکدیگر از جمله اساسی ترین بایسته ها در شرایط حساس کنونی است که همه ما باید با تبعیت از رهبری، در این راستا گام برداریم.

رییس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم تصریح کرد: اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب لازم و واجب است چرا که ایشان حجت را برای همه تمام کردند.

وی اضافه کرد: بی شک از این پس، مردم عزیز ما نیز با عنایت به دیدگاه های معظم له، عملکرد مسئولان را زیر ذره بین قرار می دهند.

وی گفت: طبعا اعتقاد به ولایت فقیه، التزام عملی می خواهد که مسئولان باید بدان پایبند باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین رضایی مهر ضمن انتقاد از حرکت های نامناسب و خودسرانه در برخی مجالس و محافل سخنرانی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خویش از بر هم زدن مجالس و محافل سخنرانی که اخیرا باب شده است به شدت انتقاد و گلایه فرمودند و تاکید داشتند که اساسا این جور کارها با روحیه و منش حزب اللهی نمی خواندو ما اگر تابع و پیرو ولی فقیه هستیم باید در عمل و نه فقط شعار، خود را ملتزم و پیرو بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha