پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 309863
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

دبیر پنجمین جشنواره پژوهشی علامه حلی، از برگزاری این جشنواره با سخنرانی آیت الله هاشمی شاهرودی و مدیر حوزه های علمیه کشور، در قم خبر داد.

 حجت الاسلام گودرزی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: پنجمین دوره از جشنواره پژوهشی علامه حلی، با استقبال گسترده طلاب سراسر کشور روبرو شد.

وی با اشاره به ارسال بیش از 7 هزار و900 اثر به دبیرخانه جشنواره، افزود :این آثار در 10گروه علمی و در قالب کتاب، مقاله ارائه شد و پس از پایان مرحله داوری  75 اثر انتخاب گردید که از این تعداد  50 اثر شایسته تقدیر و 25 اثر نیز برگزیده شدند که در روز برگزاری جشنواره تجلیل می شوند.

دبیر جشنواره علامه حلی به برنامه های روز برگزاری جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: سخنرانی آیت الله هاشمی شاهرودی، عضو هیات رییسه خبرگان رهبری، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد، معاون پژوهش حوزه از مهمترین برنامه های جشنواره می باشد.

 حجت الاسلام گودرزی، ارائه گزارش دبیر جشنواره و چکیده مقاله 4 نفر از برگزیدگان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و یادآور شد: پنجمین جشنواره علامه حلی، پنج شنبه، 5 اردیبهشت ماه، با حضور علما، اساتید، محققان، پژوهشگران و طلاب، در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha