یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

عضو خبرگان رهبری، بسیج را فراتر از محدوده جغرافیایی ایران اسلامی دانست و گفت: با داشتن روحیه بسیجی، مشکلات کشور حل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به خدمات بسیج به جامعه، اظهار داشت: امروز به لطف الهی فرهنگ بسیج فراتر از محدوده جغرافیایی کشور ماست و آن قدر تجربه موفقی بوده که برخی از کشورها نیز در حال حاضر از این تجربه استفاده می‌کنند.

وی افزود: ایده شجره طیبه بسیج را امام امت مطرح کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری با رهنمودهای ارزنده خود، آن را بیش از پیش بالنده و اثرگذار نموده‌اند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بی شک رمز موفقیت بسیج، دوری از مظاهر دنیوی و پست و مقام بوده و به همین خاطر، توانسته است که همچنان در بین مردم محبوب بماند.

وی با تاکید بر این که بسیج هیچ گاه نباید حالت رکود و سکون پیدا کند، گفت: همه مردم و مسئولان باید با روحیه بسیجی به فکر حل مشکلات کشور باشند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی در کشور ، هر چه بیشتر و بهتر کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان بیان داشت: بدون تردید اگر بسیج در میدان نبود، امروز مشکلات بزرگی داشتیم، ولذا باید قدردان ولایت و نعمت بسیج، به عنوان لشکر مخلص خدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha