سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024

شورای اجرایی آستان مقدس امیرالمؤمنین(ع) آمادگی کامل خود را برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، زهیر شربة جانشین متولی حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) و رییس شورای اجرایی این حرم تاکید کرد که آستان مقدس علوی برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد، به گونه ای که مراکز پذیرایی این حرم در طول مسیر زایران و فاصله میان نجف و کربلا مستقر شده اند که تمام وسایل و امکانات اسکان و خدمت رسانی مناسب تدارک دیده شده است.

وی در نشست هفتگی شورای اجرایی حرم امام علی(ع) گفت: در بازدید از مراکز خدمات رسانی به زائران به برخی نکات منفی برخورد کردیم که میشود آنها را جبران کرد و تلاش میکنیم که در آینده این مسایل تکرار نشود.

شیخ ستار الجیزانی مسئول بخش امور دینی آستان علوی نیز برنامه آمادگی بخش های تحت نظارت خود را در برای استقبال از زائران اربعین حسینی ارائه کرد و گفت: میشود قبل از رسیدن زوار خارجی از اماکن در نظر گرفته شده برای پذیرایی از زوار خارجی برای پذیرایی از صدها هزار عراقی نیز استفاده کنیم.

در همین راستا دکتر محمد جواد الطریحی تاکید کرد که باید هرچه زودتر به فکر خدمات بیشتری برای زائران اربعین حسینی نسبت به سال های گذشته باشیم زیرا در این سال جمعیت بیشتری نسبت به سال گذشته میهمان ما خواهند بود و این جمعیت هر سال رو به افزایش میباشد.

دکتر طریحی خواستار بازنگری جوانب امنیتی در آستان مقدس علوی و پیرامون آن شد، تا بتوانیم اشکالات مربوط به ماموران حافظ نظم را در این ایام پیدا کرده و رفع کنیم.

در این نشست که توسط شورای اجرایی حرم امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، رؤسای بخش‌های مختلف این آستان مقدس و تعدادی از اعضا و مشاوران حرم امیرالمؤمنین(ع) حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha