چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
آیت‌الله عالمی

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه ولایت فقیه سنگربان حکومت اسلامی است،گفت: امروز ایران در سایه و لایت، کشوری مقتدر و توسعه یافته است.

آیت الله حسن عالمی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه در اصفهان، با اشاره به اهمیت مسئله ولایت فقیه، اظهارداشت: عمر 35 سال تاریخ انقلاب اسلامی،برکات وجود رهبری رابرای این نظام وملت به خوبی نشان داده است.

به گفته وی، در طول دوران بعد از انقلاب، نقش رهبری را بخوبی در خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان علیه انقلاب و نظام شاهد بودیم، بطوریکه بواسطه هدایت ها و تدابیر حکیمانه ولی فقیه، توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی گردید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با بینش بسیار قوی و خوبی که امام خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه داشت تمام توطئه‌های دشمنان حتی در جنگ 8 ساله نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری همان مسیر امام خمینی(ره) را ادامه می دهد، افزود: از زمان رحلت امام تا به امروز که حدود 24 سالی می‌گذرد، رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را بخوبی هدایت کرده است و این درحالی است که هیچگاه دشمن از ایجاد مزاحمت برای جمهوری اسلامی غافل نبوده است.

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان ساخت: همچنین ایشان همواره خود در راه اسلام پیشگام و امت نیز از ولایت پیروی کرده اند و به یاری خدا اکنون کشور ما به سرفرازی رسیده است که در هیچ کجای دنیا؛کشوری به این سربلندی، سرفرازی، آزادی و استقلال حقیقتا وجود ندارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha