پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 328220
۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
حوزه خواهران

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران از توسعه واحدهای حوزوی ویژه داوطلبان دارای مدرک تحصیلی سیکل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمد احمدی با اشاره به این که اکثر واحدهای حووزی خواهران سطح کشور، داوطلبان را با مدرک تحصیلی دیپلم جذب می‌کنند، گفت: تعدادی از مدارس نیز اقدام به جذب داوطلبان دارای مدرک سیکل جذب می‌کنند.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 94-93  تعداد 17 واحد آموزشی در سطح کشور از داوطلبان دارای مدرک سیکل ثبت نام می‌کنند، افزود: واحدهای آموزشی مستقر در شهرهای دزفول، سمنان، دامغان، یزد، تهران و کرمان در سال تحصیلی جدید به لیست واحدهای آموزشی مقطع سیکل افزوده شده‌اند.

وی با اشاره به این که پذیرش سراسری حوزه‌های خواهران از 26 بهمن آغاز شده و تا 10 اسفند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی   www.whc.ir  انجام می‌شود.

حجت الاسلام احمدی، تعداد واحدهای آموزشی حوزوی که داوطلبان برای تحصیل در آنها پذیرش می‌شوند را حدود 400 واحد ذکر کرد و ادامه داد: پذیرش در مقطع سطح دو (کارشناسی) در شیوه‌های حضوری شامل تمام‌وقت و پاره‌وقت و نیمه‌حضوری صورت می‌پذیرد.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران ، سنوات تحصیل در مقطع سطح دو را ویژه کسانی که با مدرک دپیلم وارد حوزه‌های علمیه خواهران می‌شوند، پنج سال و برای کسانی که با مدرک سیکل وارد حوزه می‌شوند، هفت سال ذکر کرد.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی با بیان این که پذیرش داوطلبان در حوزه‌های علمیه خواهران بدون آزمون ورودی انجام می‌شود، افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام در پایگاه اینترنتی   www.whc.ir  قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha