یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
امام

همزمان با سالروز یوم الله 12 فروردین، نمایه خواندنی " امام خمینی (ره)، حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی" در قالب 205 مطلب به همت محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در پایگاه حوزه نت عرضه شد.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرگزاری حوزه اظهارداشت: این نمایه با هدف ارتقای سطح آگاهی های عمومی و تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان از هم اکنون در دسترس علاقه مندان می باشد.

حجت الاسلام احمد اکبری افزود: این نمایه در 205 مطلب و 14 موضوع مطالب ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی از عناوین این نمایه ادامه داد: "امام و احیای تفکر دینی"، "امام، انقلاب اسلامی و عوامل آن"، " امام و یاران شهید"، "امام خمینی (ره) و حکومت اسلامی"، " امام و مشروعیت نظام اسلامی"، " امام خمینی (ره) و مشروطه"، " رهبری امام خمینی (ره)" نمونه ای از این عناوین می باشند.

وی بیان داشت : علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ذیل به عناوین دیگری از جمله ؛ " امام و انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها"، " امام خمینی (ره) و شهید مدرس"، " امام  و دفاع مقدس"، " امام خمینی (ره) و آسیب شناسی انقلاب اسلامی"، " امام خمینی (ره) و پهلوی"، " امام خمینی (ره) و ایام الله" دسترسی داشته باشند.

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/50108

انتهای پیام    313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha