پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
آیت‌الله نوری

این مرجع تقلید با ابراز نگرانی از شرایط تورم و گرانی در جامعه، گفتند: مسئولان مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله نوری همدانی امشب در دیدار دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع گرانی و تورم در کشور ابراز نگرانی کردند و اظهار داشتند: دولت، مجلس و تمام مسئولان نظام باید با همکاری مشکلات اقتصادی را حل کنند.

همچنین دکتر لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر از سفرهای معظم له به اقصی نقاط کشور، ابراز داشت: ارتباط نزدیک با مردم بسیار تاثیرگذار است و حضرتعالی رویکرد خوبی را در این زمینه اتخاذ کردید.

وی در ادامه به بیان گزارشی از وضعیت مذاکرات هسته ای پرداخت و اظهار داشت: در مسیر مذاکرات چالش هایی وجود دارد اما تیم مذاکره کننده تلاش می کند تا به راه حل مناسبی دست یابد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، ابراز داشت: وزرای اقتصاد، کشاورزی و صنعت به مجلس آمدند و گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند و اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تلاش می کنیم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گام هایی برداشته شود، تصریح کرد: مجلس با جدیت پیگیر رفع شرایط رکودی کشور است.

*از بیان موضوعات اختلاف انگیز پرهیز شود

لاریجانی با تاکید بر این که مسائل اختلافی و تنش زا در کشور نباید مطرح شود، ابراز داشت: باید از بیان و پرداختن به موضوعاتی که موجب اختلاف و تشتت می شود، پرهیز کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توجه ویژه مجلس نسبت به مسئله بهداشت و درمان، اظهار داشت: مجلس ده هزار میلیارد تومان در زمینه سلامت مردم و جامعه تصویب کرد و امیدواریم دولت در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/ 313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha