سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 330218
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
حجت‌‌الاسلام شمس یزد

بیش از 100 نفر از اساتید حوزه علمیه یزد با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در این استان و با حضور معاونان آموزش وآمار و برسی حوزه های علمیه تجلیل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری با گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری و هفته معلم ، برنامه های آتی حوزه علمیه بابل را مدنظر قرار داد و اظهارداشت: یکی از برنامه هایی که هم اکنون در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستیم برنامه ها ی گرامیداشت هفته معلم و بازشناسی ابعاد شخصیتی استاد شهید مطهری و مراسم تجلیل از اساتید این حوزه است.

وی افزود: این برنامه ها به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت آیت الله مطهری ، هفته معلم و تجلیل از مقام استاد برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد،تصریح کرد: شاخص ترین برنامه هفته معلم تجلیل از اساتید این حوزه بود که صبح امروز در دفتر آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد برگزارشد.

وی ادامه داد: این راسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فاضل (معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور برگزار گردید.

به گفته ی این استاد حوزه، هم چنین در این مراسم طلاب از رهنمودهای ،حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ،معاون اموزش حوزه های علمیه کشور هم بهره بردند.

وی خاطرنشان ساخت: در این مراسم از 105 استاد حوزه علمیه یزد تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس، خاطرنشان ساخت: از دیگر برنامه های هفته معلم ، بازدید از خانواده های اساتید مرحوم شده حوزه علمیه یزد است که مدیران حوزوی استان باحشور در بیت این اساتید از مقام انها تجلیل به عمل می آورند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha