پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
آیت‌الله جزایری

اقدام افتخار آمیز شهید خلیلی در راستای پاسداری از حیثیت و آبروی یک خواهر محترمه ایرانی، اقدامی بزرگ و عظیم است که باید سرمشقی برای همه اقشار جامعه قرار گیرد.

  نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه مراسم گرامیداشت طلبه شهید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اظهار داشت: شهادت این طلبه جوان موجی عظیم و همگانی را در کشور نسبت به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی کرد که تا کنون آثار و برکات زیادی داشته است.

وی شهید علی خلیلی را طلبه ای غیور و با ایمان معرفی کرد و بیان داشت: شهید خلیلی، از طلاب فاضل اهواز بودند؛ این شهید بزرگوار از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) منطقه ازگل تهران بود و این مدرسه در اصل شعبه ای از مدرسه امام خمینی(ره) اهواز است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به روند راه اندازی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران در منطقه ازگل اشاره کرد و گفت: پس از پیشنهاد ساخت مدرسه ای همنام و به سبک مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به حجت الاسلام و المسلمین صدیقی و موافقت ایشان، این مدرسه علمیه در منطقه ازگل تهران ساخته شد و خوشبختانه موفق به تربیت طلابی فاضل و کارآمد شده است که شهید خلیلی، یکی از طلاب همین مدرسه بوده است.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به آیین بزرگداشت طلبه شهید خلیلی، گفت: برگزاری این گونه یادواره ها، هم سبب زنده نگه داشتن یاد، نام و جانفشانی های شهدا شده و هم موجب دلگرمی نیروهای حزب اللهی می شود.

امام جمعه اهواز، اقدام شجاعانه شهید خلیلی برای دفاع از ناموس ایرانی را اقدامی حسینی وار دانست و گفت: اقدام افتخار آمیز شهید خلیلی در راستای پاسداری از حیثیت و آبروی یک خواهر محترمه ایرانی، اقدامی بزرگ و عظیم است که باید سرمشقی برای همه اقشار جامعه به ویژه روحانیت و علمای دین باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان، عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ضروریات مبارزه با تهاجم فرهنگی دانسته و تصریح کرد: همه ملت ایران موظف به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند؛ چرا که هم اکنون بیشتر آسیب ها و معضلات فرهنگی جامعه از عدم اجرای این فریضه واجب است؛ از این رو برهمه امت لازم است که ابتدا خود و سپس دیگران را به انجام معروف  و ترک محرمات دعوت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha