سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
آزمون

هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد انگیزه برای تقویت دانش افزایی طلاب و آمادگی آنها برای موفقیت در امتحانات پایان سال عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسابقات علمی ویژه طلاب مدارس علمیه برادران و با شرکت هشت تیم از سراسر این استان برگزار گردید.

براساس این گزارش، از هر مدرسه یک تیم علمی سه نفره در این مسابقات شرکت و تیم های شرکت کننده در دو رشته ادبیات عرب و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها تیم الف و ب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد به ترتیب به مقام اول و دوم و تیم مدرسه علمیه ولیعصر(عج) اسفراین به مقام دوم دست پیدا کردند.

* كليد اصلي همه پيشرفت ها، خودانسان است

رئيس دانشگاه فرق و مذاهب قم در جمع طلاب مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) مشهدابراز داشت: دنيا تشنه مذهب ناب شيعه است و چنانچه طلبه قوي درس بخواند و روي علم و معنويّت خودش كار كند هر جاي دنيا كه باشد، به دنبالش خواهند آمد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب، در جمع طلاب مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه دنيا تشنه مذهب ناب شيعه است گفت: براي تبليغ شعائر اسلامی، طلاب ابتدا بايد خودسازی کنند و به رفع عیب و نقص خود بپردازد و بعد جهت امر تبلیغ ،به این عرصه گام نهند.

وی با اشاره به اینکه ، اظهار داشت: هر كسي بايد در راستای استعداد خودش فعاليت كند و به این جهت بايد به دنبال شناسایی و ظهور استعدادهایش باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha