جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
غزه

مسئول هیئت طلاب استان کرمانشاه گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم گرامیداشت کودکان شهید غزه برگزار می گردد.

حجت الاسلام حمزه محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه با بیان اینکه مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) طبق روال سالهای قبل از بدو تاسیس این هیئت همواره با حضور طلاب برگزار می گردد اظهار داشت : امسال این مراسم به سه شب افزایش یافته و علاوه بر آن یاد کودکان شهید و بی گناه و بی دفاع غزه که توسط رژیم ددمنش صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده اند را نیز گرامی میداریم .

وی گفت : این مراسم  به مدت سه شب از تاریخ سی ام مرداد ماه تا اول شهریورماه سال جاری راس ساعت 9:30 شب در مسجد حضرت آیت الله بروجردی برگزار می گردد و در روز شهادت این امام همام اجتماع بزرگ عزاداران و محبان خاندان عصمت و طهارت از درب مسجد آیت الله بروجردی (ره) به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت خواهند نمود و در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور خواهند یافت .

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد : طبق منوال سالهای قبل علما و فضلا استان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمانشاه ، آیت الله ممدوحی و طلاب و رحانیون استان در این مراسم حضور خواهند داشت و مراسم روضه ، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

وی عنوان کرد : با توجه به مسائل مهم دنیای اسلام و جوامع بشری امروزی و همچنین نیاز به آگاهی بیشتر و هوشیاری توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی افزایش بصیرت سیاسی یکی از مقوله هایی است که باید بیشتر توسط هیئت های مذهبی مورد توجه قرار گیرد و هیئت های ما باید دارای بینشی بسیار بالا و والا باشند و از هر گونه شبه افکنی و سایر مسائل تفرقه برانگیز جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha