چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
خطبه خوانی

همزمان با سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س)، جشن های دهه کرامت با برگزاری آیین خطبه خوانی خادمان بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س)، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، صبح امروز در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی، گفت: حضور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، قم را خاستگاه انقلاب و مرکز نشر معارف اسلامی کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) از کنار مضجع نورانی بانوی کرامت پرچم انقلاب را برافراشت، افزود: با تشکیل نظام اسلامی، بسیاری از آرزوهای شیعه در راستای نشر معارف اسلامی برآورده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت منسوب به دو نور در ایران اسلامی است که امید می رود به برکت وجودی این ها، توفیقات اسلام و تشیع روز به روز نسبت به گذشته گسترده تر و بیشتر شود.

آیت الله رضا استادی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه نیز به عنوان سخنران ویژه این مراسم، در سخنانی گفت: مرحوم آیت الله شیخ عبد الکریم حائری حوزه علمیه قم را در جوار حرم مطهر این بانو ایجاد نمود و همین همجواری برکات زیادی را برای حوزه به  همراه داشته است.

برپایه این گزارش، مداحی حاج مهدی میرداماد، همخوانی گروه تواشیح و اهدای پرچم بارگاه نورانی امام رضا علیهالسلام توسط یکی از خادمان آستان قدس رضوی به آستان مقدس حضرت معصومه(س) و گلباران حرم بانوی کرامت از دیگر برنامه های آیین خطبه خوانی بود.

انتهای پیام// 15/ 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha