دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
یادواره شهدا

یاواره شهدا تداعی کننده فضای عنوی سال ها دفاع مقدس می شود و همچنین باعث حفظ یاد و خاطره شهدا می شود.

حجت الاسلام علی رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی که تا کنون مسئولیت برگزاری چندین یادواره شهدای طلبه وروحانی را دراستان اصفهان برعهده داشته است، در گفت و گو با خبرنگار حوزه پیرامون هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی جوانان این مرز و بوم اظهارکرد: برگزاری یادواره های شهدا خود به گونه ای می باشد که می تواند یاد و خاطره جوانان جان برکف دست نهاده را زنده کند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی گفت: برگزاری یادواره های شهدا بسیار کار پسندیده ای می باشد و امیدواریم در هر پایگاه مقاومت بسیج و یا در هر محله ای برای زنده نگه داشتن این 8سال یادواره ای را برگزار کنند.

وی ادامه داد: روحانیون با فعالیت هایی که در زمان دفاع مقدس انجام داده اند توانسته اند رزمندگان را برای اعزام به جبهه بسیج کرده و خود آنان نیز در راس این گردان قرار می گرفتند و برای دفاع از این مرز و بوم بی صبرانه تلاش می کردند.

 حجت الاسلام رئیسیان افزود: نباید بگذاریم که روحیه بسیجی از افکار جوانان امروز ما برود زیرا که باعث فراموشی این جان فشانی های جوانان و نوجوانان ما می شود و این 8سال آتش و خون را در ذهن آنان به افسانه ای تحقق ناپذیر تبدیل می کند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه نباید این 8سال از خاطره ها فراموش شود اضافه کرد:وظیفه اصلی طلبه های جوان  این است که با علمی که آموخته اند بتوانند یاد و خاطره ی جوانان خط امام و رهبری را زنده نگه دارند و سلاح خودکه همان قلم است را در  دست بگیرند و به دفاع خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: ما انقلاب خود را به جهان صادر کرده ایم ولی متاسفانه در بعضی از قسمت های جامعه امروزی شاهد عدم توجه به آرمان های رهبرمعظم انقلاب هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha