چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 339628
۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
قرآن

حوزه / همزمان با آغاز مرحله مقدماتي بيست و هفتمين دوره مسابقات قرآن اوقاف و امورخيريه خراسان، آزمون مرحله حوزوی نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، اين مسابقات به همت دفتر فرهنگي تربيتي حوزه علميه خراسان در مدارس علميه عالي نواب و حضرت رقيه (س) براي برادران و خواهران طلبه و خانواده هاي آنان در رشته هاي قرائت، ترتيل و حفظ برگزار شد.

در اين مرحله از مسابقات ، 166 نفر در رشته ترتيل، 78 نفر در رشته قرائت و 181 نفر از برادران و خواهران در رشته هاي حفظ كل، 20، 10، 5 و يك جزء قرآن كريم حضور داشتند.

شركت كنندگان در اين دوره از مسابقات در دو رده پايين تر از 16 سال و بالاتر از اين مقطع سني با يكديگر به رقابت پرداختند و نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله شهرستاني مسابقات اوقاف راه يافتند.

برپایه این گزارش، در اين دوره از مسابقات 27 برادر و 11 خواهر طلبه و به مرحله شهرستاني راه يافتند. نفرات برتر سال گذشته و طلابي كه در مسابقات استاني حائز رتبه شده اند، نیز  نیازی به شركت در مرحله مقدماتي نداشته و بصورت مستقيم به مرحله شهرستاني و استاني اوقاف راه پيدا مي كنند.

لازم به ذکراست، نفرات برگزيده در هر رشته به مرحله شهرستاني اداره اوقاف و امور خيريه معرفي شده اند كه اين مسابقات در اوايل آذر ماه و آزمون مفاهيم نیز در 30 آبان  سال جاری برگزار مي گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha