چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
نماز

حوزه / با گذشت يك هفته از پايان مهلت ارسال مقاله به بيست و سومين اجلاس سراسري نماز، همچنان اين روند ادامه دارد و تاكنون 1800 مقاله به دبير خانه كميته علمي و پژوهشي اين اجلاس واصل گرديده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام علي دارابي، مدير كل دفتر برنامه‌ريزي آموزش‌هاي تخصصي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي و جانشين كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز- كه در هجدهمين جلسه هفتگي اين كميته حضور يافته بود، گفت: با وجود اتمام مهلت ارسال مقاله به بيست و سومين احلاس سراسري نماز  و گذشت يك هفته از اين تاريخ، همچنان دبيرخانه اين كميته مشغول دريافت مقالات و آثار پژوهشگران و علاقمندان به حوزه نماز و تعالي فرهنگي مي باشد.

وي آخرين آمار مقالات دريافتي تا پایان نیمه آذرماه سال جاری  را ، حدود 1800 مقاله اعلام كرد و افزود: هيئت هاي داوري هم مشغول بررسي و انتخاب آثار برتر مي باشند.

جانشين كميته علمي و آموزشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز با اشاره به اهتمام در خور تقدير و استقبال گسترده مسئولان استاني و منطقه اي و فرهيختگان شيعه و اهل سنت استان هرمزگان از چهارمين اجلاس منطقه اي نماز كه روز چهارشنبه هفته قبل در بندر عباس و به شكل باشكوهي برگزار شد، از برگزاری آخرين اجلاس منطقه اي نماز در شيراز خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha