چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با سر مربیان طرح شجره طیبه صالحین استان اصفهان گفت: معلمی بهترین فرصت برای خودسازی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ظهر امروز در دیدار با سر مربیان طرح شجره طیبه صالحین استان، ضمن تأکید بر اهمیت خودسازی گفت: معلمی بهترین فرصت برای خودسازی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جایگاه مربی و آموزگار تا حدی است، که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) آن را برای امام  علی (علیه السلام) از هر چه در دنیاست بهتر می دانند، لذا مسؤولیت بزرگی متوجه شما مربیان است.

وی به خاطره ای از حضرت آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر تاثیرگذاری معلم شیمی بر ایشان،خاطر نشان کرد: این ارج نهادن به مقام استاد توسط یک مرجع عالیقدر جهان تشیع نشان از اهمیت جایگاه مربی و تعلیم و تربیت است تا جایی که اثرگذاری یک معلم شیمی، بر فردی چون آیت الله مکارم شیرازی را به وجود آورده، که باعث خیرات و برکات فراوانی در جهان بوده اند، لذا بر اساس روایات این معلم در همه ثواب هایی که توسط شاگردشان اتفاق می افتد، سهیم است.

وی در ادامه به روایتی از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: من در تعجبم از افرادی که به دنبال گمشده خود می گردند، در حالی که خود را گم کرده اند و به دنبال آن نمی گردند.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: شما به عنوان مربیان شجره طیبه صالحین فرصت مغتنمی برای خودسازی و سپس اصلاح جامعه دارید، که باید از آن به خوبی استفاده کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha