سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
گردهمایی روحانیون تایباد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از برگزاری گردهمایی روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان های تایباد و باخرز با حضور مسئول طرح هجرت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در آستانه مناسبت های ماه رجب جهت هماهنگی برنامه های این ایام و برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی، گردهمایی ماهیانه روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان های تایباد و باخرز با حضور مسئول طرح هجرت استان در محل اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد جواد سجادی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در این مراسم،طی سخنانی فعالیت در عرصه تبلیغ دینی را کاری مهم و با اهمیت عنوان کرد و با ذکر این نکته که روحانیت نماد اسلام است بر اهتمام جدی روحانیون در پیشبرد امور فرهنگی و تبلیغی در شهرستان تأکید کرد.

وی در ادامه به سنت حسنه اعتکاف اشاره و افزود: اعتکاف امر مقدسی است که انسان با راز و نیاز و عبادت خالصانه در آن می تواند به دریای بیکران اُنس و رأفت خداوند متعال نزدیک شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از روحانیون خواست تا معتکفین را نسبت به رعایت آداب اعتکاف، رعایت حقوق دیگران و نیز استفاده از فضای معنوی اعتکاف توجیه نمایند.

در ادامه حجت الاسلام سیدجواد هاشمی نسب مسئول هجرت استان هم ، مهمترین فعالیت روحانی را کار و تبلیغ جهادی عنوان کرد و روحانیون را افسران خط مقدم مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان و دفاع از ارزشهای اسلامی دانست.

وی در ادامه به نیازمندی های امر تبلیغ اشاره و افزود: تواضع و اخلاق خوب و نیز محبت به عموم مردم از جمله بارزترین این امور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha