چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه/ این استاد حوزه گفت: عبور از تقوا، خطر قرمزی برای فعالیت یک خبرنگار مسلمان و متعهد است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان رسانه ای و حوزه خبر، اظهار داشت: اگر بخواهیم شاخصه های خبرنگار تراز جامعه اسلامی را معرفی کنیم، باید به محورهایی چون تقوا و اخلاق مداری، صداقت و تعهد کاری اشاره نماییم .

وی اظهار داشت: خبرنگار متعهد هیچ گاه نسبت امانت داری و صداقت در اخبار بی توجه و کم توجه نیست و تمام تلاش خود را می کند تا هم به صورت حرفه ای فعالیت خبری کرده و هم دچار گناه و معصیت در حوزه کاری اش نشود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه ویژه رسانه ها و خبرنگاران در دنیای کنونی خاطرنشان ساخت: امروزه یکی از ابعاد مهم پیشرفت هر جامعه در گرو فعالیت ارزشمند و نقادی رسانه های جمعی آن است که در این رابطه خبرنگاران نقش بی بدیلی بر عهده دارند و باید بتوانند با تکیه بر اخلاق و تقوا و در سایه ایمان به خدا و عشق به میهن و نظام اسلامی به خدمت بپردازند.

وی تصریح کرد: خبرنگاری که دارای تعهد و تخصص در جامعه اسلامی است، به خود حق انتشار هر خبری را نمی دهد؛ چرا که برای او مصالح کشور و نظام اسلامی در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: بی تقوایی، خطر قرمزی برای فعالیت خبرنگار مسلمان و متعهد است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha