چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
ماندگاری

حوزه/ رئیس هئیت مدیره موسسه روايت سيره شهدا گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نيازمند تعامل تمامي دستگاه‌هاست.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  والمسلمین ماندگاري در بازدید شهردار قم از موسسه روايت سيره شهدا، با اشاره به اهميت مقوله فرهنگ در پيشبرد اهداف نظام اسلامي ابراز داشت: تبيين سيره شهدا براي نسل جوان امروز از ضرورت‌هاي گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است كه موسسه روايت سيره شهدا اين مهم را در دستور كار خود قرار داده است.

وي در ادامه با اشاره به مشكلات پيش روي اين موسسه گفت: در بسياري از زمينه‌ها نيازمند حمايت نهادهاي مختلف هستيم تا بتوانيم مسئوليت خطيري كه بر عهده اين موسسه است را به درستي انجام دهيم.

حجت الاسلام  والمسلمین ماندگاري ضمن تشريح ساختار موسسه روايت سيره شهدا اظهار داشت: اين موسسه از سال ۸۴ با مجوز وزارت ارشاد شروع به فعاليت كرد و هم‌اكنون در اين موسسه ۳ معاونت داريم كه با توجه به گسترش فعاليت‌هاي موسسه بعضي معاونت‌هاي ديگر به سازمان‌هايي مستقل تبديل شدند.

وي در ادامه با اشاره به آيه‌اي از قرآن كريم درباره استفاده از هرگونه امكاني براي گسترش تقوا در جامعه خاطر نشان كرد: اگر از ظرفيت‌هاي موجود براي گسترش تقوا در جامعه استفاده نكنيم شيطان از آن در جهت ترويج فساد و گناه بهره خواهد برد.

رئیس هئیت مدیره  موسسه روايت سيره شهدا در ادامه پيشنهادي را در مورد فراخوان ايده فرهنگي با محوريت شهر قم در زمينه‌هايي همچون مبلمان شهري، پارك‌ها و بوستان‌ها، مساجد و فرهنگ‌سراها و حرم و جمكران مطرح كرد كه با استقبال شهردار قم مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha