یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی قبله اولین مسلمین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه بدین شرح است:

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللّهِ أَن يُذْكَرَ فِيهَا  اسْمُهُ بقره 114

یورش شهرک نشینان رژیم رسوای صهیونیستی و حمله به مسجد الاقصی، قبله اولین مسلمین و کشتار مسلمانان نماز گزار و معتکفان، بار دیگر چهره کریه و منفور او را آشکار ساخته و توطئه های شوم تقسیم و سپس تخریب آن مسجد شریف را آشکار ساخت.

این اقدام شنیع در حالی صورت می گیرد که اقدامات گسترده و سیاست های مخرب و ویرانگر رژیم کودک کش اسرائیل، طی سالیان متمادی علیه مردم بی دفاع و مقاوم فلسطین، او را در صحنه های بین الملل رسوا ساخته و  وی را  به ورطه نابودی کشانده است و در تلاش مذبوحانه می کوشد موقعیت متزلزل خود را تثبیت نموده و از انزوای بین المللی درآید.

حوزه های علمیه در محکومیت این جنایت ضد بشری و دینی، از مسلمین جهان می خواهدتا با حفظ اتحاد و انسجام خویش و تمسک به رهنمود های قرآن کریم، توطئه های دشمن قسم خورده اسلام را خنثی نمایند.

و از ملل آزاده جهان می خواهد، در برابر هتک حرمت امکان مقدسه و جنایت رژیم صهیونیستی ساکت ننشسته و با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات خویش از شکل گیری   توطئه ای خطرناک صهیونیستی جلو گیری نمایند. وما النصر إلا من عند الله

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha