شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه، تکریم علما را پاسداشت ارزش ها خواند و گفت: علما منادیان دین، ادامه دهنده راه انبیا و اولیا و منشاء خیر و برکت در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی،  شامگاه دیشب در مراسم بزرگداشت عالم ربانی  آیت الله خزعلی(ره)، اظهارداشت: علما منادیان دین و منشا خیر و برکت در جامعه هستند و همواره باید قدر آنها را دانست و به تکریم آنان پرداخت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیرگذاری و نفوذ روحانیت در جامعه، عنوان کرد: این قشر سربازان امام زمان (عج) و ادامه دهنده راه انبیا و اولیا هستند و با تلاش و مجاهدت در راه دین و اسلام، مورد الطاف الهی قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه افزود: خداوند متعال همیشه خیر و صلاح بندگان خود را می خواهد؛ بنابراین آنچه را که شایسته آنها است، نازل می فرماید و به آنها عطا می نماید و این بهترین سرنوشت است.

آیت الله ممدوحی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به ویژگی های بارز آیت الله خزعلی(ره)، ایشان را مجاهدی نستوه و بزرگ دانست که همواره پیرو حق و حقیقت بود و به دستورات الهی عمل می کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این عالم ربانی بلاغت و فصاحت فوق العاده‌ای داشت و نعمتی برای جامعه روحانیت بود و یکی از بهترین الگوها برای طلاب و روحانیون جوان است.

آیت الله ممدوحی با تاکید بر این که نباید امور دنیوی و متعلقات آن، انسان را وسوسه و از مسیر اصلی هدایت دور نماید، ابراز داشت: باید نسبت به اعمال و رفتار دقت کافی را داشته باشیم و عمر گرانبهای خود را هدر ندهیم تا در قیامت نزد خداوند متعال رو سفید باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha