دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
کد خبر: 359868
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
مبلغ کودکان

حوزه/ دوره مقدماتی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب مدارس علمیه استان فارس، در مدرسه مولی الموحدین(ع) شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، دوره مقدماتی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب استان فارس در سه بخش مجزاء، با حضور اساتید مجرب، تدریس برخی از کتاب ها و آثار شهید مطهری و بهره مندی از اردوهای کارورزی استانی و کشوری، در مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز، برگزار می گردد.

طلاب با شرکت در دوره مقدماتی، در بخش اول با روش های برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش های مطالعه، چرایی و چگونگی کار تشکیلاتی، مراتب رشد و شروع سیر مطالعاتی شهید مطهری، آشنا می شوند.

طلاب شرکت کننده در مرحله دوم این دوره، با روانشناسی و ادبیات کودک و نوجوان، روش کلاسداری، روش های اردو داری و بازی های فکری آشنا شده و سپس در بخش سوم علاقه مندان در این دوره، رایانه، مواد رسانه، طراحی و نقاشی و کارورزی را فرا می گیرند.

در پایان این دوره، پس از برگزاری آزمون و کسب موفقیت طلاب شرکت کننده، گواهی پایان دوره از مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و گواهی پایان دوره از موسسه آموزشی عالی امام خمینی(ره) دریافت می کنند.

طلاب استان فارس می توانند جهت ثبت نام در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان تا 24 مهرماه، به آدرس شیراز، دروزاه اصفهان، حد فاصله پل علی بن حمزه(ع) و پل امام علی(ع)، مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) مراجعه و یا با شماره های 07132245367 داخلی 117 و 09179632907 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha