جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
کد خبر: 360539
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مشاوره

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه از برگزاری دوره مشاوره و کلاس های اخلاقی ویژه ماه محرم در این استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت : به منظور آشنایی بیشتر طلاب خصوصا طلابی جدید الورود یکسری کلاس های مشاوره ای برای این  افراد در سطح مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی عنوان نمود : این کلاس های مشاوره ای در زمینه های مختلف از جمله تحصیلی ، خانوادگی و انتخاب همسر برای طلاب در مدارس علمیه شهرستان های کرمانشاه و هرسین ،اسلام آباد غرب و سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی فر ، مدت برگزاری این دوره مشاوره را پنج روز ذکر نمود و تصریح کرد : در این راستا با توجه به مهم بودن موضوع از دوتن از اسایتد مجرب مشاوره از قم دعوت بعمل آمده است تا در این مدت اطلاعات وخدمات مشاوره ای را در اختیار طلاب قرار دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد: برای سایر طلاب نیز برنامه هایی از جمله روش های صحیح تربیت فرزندان، مشاوره های خانواده و مسائلی نظیر آن ارائه می گردد.

وی بیان داشت: امیدواریم با توجه به استقبال طلاب و با برگزاری این دوره ها، گامی مهمی در حل مشکلات مشاوره ای طلاب برداشته باشیم و شاهد تلاش روز این عزیزان و رشد و پیشرفت آنها در زمینه های گوناگون باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: با توجه با اینکه در ایام ماه محرم هستیم سعی شده است کلاس های اخلاقی ویژه این ایام با حضور اساتید برجسته اخلاق همچون آیت الله علما برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha