چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیرستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ‌امر به معروف و نهی از منکر نباید به افراد و دستگاه های خاص سپرده شود بلکه این موضوع واجب کفایی است و مردم و مسئولان همگی نسبت به احیاء و انجام آن وظیفه دارند.

حجت الاسلام عبدالهی نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از نیازهای جامعه است که بی توجهی به آن، تبعات اجتماعی زیادی به دنبال دارد.

وی افزود:‌امر به معروف و نهی از منکر نباید به افراد و دستگاه های خاص سپرده شود بلکه این موضوع واجب کفایی است و مردم و مسئولان همگی نسبت به احیاء و انجام این واجب وظیفه دارند.

دبیرستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خطاب به افرادی که دغدغه احیاء و انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را دارند، گفت: ناملایمات نباید انگیزه های امربه معروف و نهی از منکر در جامعه را از بین ببرد.

وی ادامه داد: بعضی از افراد به آمران به معروف و ناهیان از منکر توهین می کنند و  این توهین ها و بد رفتاری ها نباید مانعی در انجام واجب الهی باشد.

حجت الاسلام عبدالهی نژاد با اشاره به اینکه مردم در صورت مشاهده منکر که نیاز به اقدام تشکیلاتی و دستگاه های نظارتی دارد، با ستاد امر به معروف تماس بگیرند، گفت: شماره تلفن 1888 خط ارتباطی مردم و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان است که گزارشات مردمی را دریافت می کند و مردم می توانند از این طریق گزارش های خود را اعلام کنند

وی افزود: پس از ثبت گزارش کد پیگیری به شهروندان اعلام می شود و شهروندان با کد پیگیری می توانند نتیجه را پیگیری کنند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha