چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
طرح صالحین

حوزه/ در دیدار جمعی از سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین استان گلستان با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بر لزوم استمرار و تقویت طرح شجره طیبه صالحین تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اهواز، جمعی از سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین استان گلستان عصر امروز با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار کردند.

آیت‌الله موسوی جزایری ، در این دیدار، با تأکید بر این که حوزه‌های علمیه، باید جوانگرا باشند، گفت: جذب جوانان و نوجوانان به حوزه‌های علمیه سبب تقویت بنیان‌های فکری قشر جوان جامعه شده و همین مهم تأثیر مستقیمی بر فرهنگ جامعه می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر نقش چشم‌گیر حلقه‌های صالحین مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه، گفت: به هر اندازه که روحانیت بتواند افراد و جوانان بیشتری را جذب به مساجد کنند، به همان اندازه از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی کم خواهد شد؛ پس توجه بر استمرار و گسترش طرح صالحین، می‌تواند به نوعی مؤثرترین روش برای اصلاح فرهنگ جامعه و مبارزه با جنگ نرم دشمن باشد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، از اساتید حوزه علمیه خوزستان، در این دیدار به بیان گزارشی از شجره طیبه صالحین پرداخت و پس از آن نیز حجت‌الاسلام محمدی مهر استاد شجره طیبه صالحین از علت حضور سرمربیان صالحین استان گلستان در خوزستان سخن گفت.

وی با بیان این که عمده‌ترین هدف از حضور سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین استان گلستان، بهره‌مندی از تجربیات موفق این طرح در خوزستان است، گفت: از آنجایی که خوزستان، یکی از استان‌های پیش گاه و پیشتاز این طرح است، جمعی از سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین استان به  اهواز آمده اند تا إن شاءالله ضمن بهره‌مندی از تجربیات موفق همکاری و تعاملاتی در زمینه‌های فرهنگی داشته باشند.

جنگ امروز کشور، جنگ عظیم فرهنگی است

وی با تأکید بر اینکه جنگ امروز کشور، جنگ عظیم فرهنگی است، اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا یار صدیق و سربازان فداکاری برای رهبری باشیم و بتوانیم در این مکان که سنگر بسیار مهمی است به تربیت جوانان و نوجوانان پرداخته و زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha