چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه طبس

حوزه/ امام جمعه طبس با اشاره به اینکه آل سعود، صهیونیست و آمریکا مثلث شوم کشتار مسلمانان در جهان هستند گفت: روحانیون که همیشه بیدارگران جامعه هستند، باید در جهان اسلام بصیرت و بیداری داشته و مردم را ازجنایات این مثلث شوم آگاه کنند.

حجت الاسلام  و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، درخصوص جنایت اخیر منطقه خاورمیانه گفت: آل سعود که بر عربستان ظالمانه و غاصبانه حکومت می کند،درحقیقت مسلمان نیستند و به عنوان یک مذهب از مذاهب اسلامی شناخته نمی شوند، بلکه آل سعود یک جریان سیاسی دست پرورده انگلیس است.

امام جمعه طبس با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد حکومت ها مستقل و ضعیف درمنطقه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی  برای اینکه قدرت اسلامی  دیگری در آینده  شکل نگیرد با بررسی کارشناسی کشورهای اسلامی را تقسیم کردند و در هرکدام  از این کشورها، فردی را به عنوان حاکم و سلطان که در اختیار آن ها باشد گذاشتند.

وی ادامه داد: در عربستان فردی ضعیف النفسی را به نام محمدبن عبدالوهاب که درشاخه علوم دینی تحصیل می کرد شناسایی و با استفاده از این فرد عربستان را ساقط کردند و وی را به حکومت  رساندند.

حجت الاسلام  و المسلمین مهاجریان ادامه داد:  آل سعود و وهابیون در عربستان پس از  به سلطنت رسیدن در فکر اختلاف افکنی بین مسلمانان برآمدند و در این مسیر همواره از سوی صهیونیست ها پشتیبانی می شوند.

امام جمعه طبس گلشن خاطرنشان کرد: وهابی ها براساس تفکر غلط  شیعه را کافر و کشتن آن ها را واجب  می دانند که با توجه به آن شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان  که محکم در برابر حکومت عربستان ایستادگی کرد و مظالم آن را برملا کرد را به شهادت رساندند.

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه آل سعود، صهیونیست و آمریکا مثلث شوم کشتار مسلمانان در جهان هستند گفت: روحانیون که همیشه بیدارگران جامعه هستند، باید در جهان اسلام بصیرت و بیداری داشته و مردم را ازجنایات این مثلث شوم آگاه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha