چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
مراسم جشن ازدواج طلاب بیرجند

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه خراسان جنوبی گفت: ۹۰ زوج طلبه با هدف ایجاد مودت و دوستی و ارائه الگوی سبک ازدواج آسان برای عموم جوانان، راهی خانه بخت شدند.

حجت الاسلام جعفری راد در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به فرهنگ ازدواج آسان در جامعه گفت: همایش پیوندهای آسمانی  برای  نخستین بار با هدف ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی ساده برای حدود 90 زوج طلبه در بیرجند برگزارشد.

وی با اشاره به افزایش زوج های جوان طلبه در استان،افزود:  این همایش به خاطر تعداد کم زوجین، سال گذشته در مشهد برگزار شد، ولی با افزایش 2 برابری تعداد ازدواج طلاب، امسال برای اولین بار در استان این همایش برگزار شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه  علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش  ایجاد مودت و دوستی و تبلیغی برای ازدواج آسان برای دیگر طلاب و جوانان جامعه امروز است.

حجت الاسلام جعفری راد ازدواج را سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله) دانست و اظهارکرد:این مرکز با برگزاری اینگونه همایش های تبلیغی برای ازدواج آسان، که به دور از تجمل گرایی است، می خواهد الگوی سبک زندگی آسان را به جوانان نشان دهد.

وی افزود: هم چنین  کلاس های مشاوره پیش از ازدواج و تعداد دو کارگاه  آموزشی بهداشت و سلامت برای زوج های طلبه از دیگر موضوعات همایش یک روزه ازدواج آسان طلاب حوزه های علمیه خراسان جنوبی بود.

گفتنی است: در پایان این مراسم به زوج های طلبه استان نیز هدایایی اهداشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha