چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت‌الاسلام سقاچی

حوزه/ مبلغین و روحانیون شیرازی، جهت اعزام به اداره ها ، اماکن و سازمان های دولتی تقویت می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی استان و ستاد اقامه نماز با حضور مدیران ارشد دستگاه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علی سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس  با اعلام اینکه در 16 شهرستان استان این ستاد فعال می باشد، اظهار داشت؛ امیدواریم با همکاری سازمان تبلیغات، ائمه جمعه و مسئولین شهرستان ها بتوان  شعب بیشتری در تمامی شهرستان های استان این ستاد را دایر نمائیم.

حجت الاسلام سقاچی همچنین خواستار ارتباط بیشتر روحانیون ادارات با کارکنان و مراجعین گردیده و تصریح کرد: روحانی باید قبل از نماز در محل اقامه نماز جماعت خود حضور داشته و پاسخگوی سوالات مراجعین باشد و همچنین حداقل چند روز در هفته بعد از نماز به بیان احکام و ظرائف دینی اهتمام بورزد.

حجت الاسلام محمودی نژاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس هم در ادامه این جلسه ضمن اظهار خوشحالی از پیش قدم شدن ستاد اقامه نماز در برنامه های مشترک اظهار داشت: این سازمان با تمام توان در خدمت نماز است و با هماهنگی امور شهرستان های ستاد اقامه نماز به تمامی ادارات متبوع در شهرستان ها بخشنامه می کنیم که همکاری بی دریغ با این ستاد داشته باشند.

وی درخصوص ائمه جماعات ادارات به مصوبه هیات دولت اشاره کرده و از مدیران ادارات و افراد ذیربط خواست از نصب، عزل و یا جابجایی ائمه جماعات بدون هماهنگی این سازمان و یا ستاد اقامه نماز، خودداری نمایند.

حجت الاسلام محمودی نژاد از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی جهت برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات به طور مشترک با ستاد اقامه نماز خبر داده و تصریح کرد؛ این آموزش ها حرکت های بنیادی است که لازم است با قوت پیگیری گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha