سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مسئول امور روحانیون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: زبان هنر، به تعبیر مقام عظمای ولایت بهترین زبان و ابزار برای انتقال ارزش های والای انسانی به نسل جوان است.

حجت الاسلام سید عباس بنی هاشمی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به اینکه در فقه اسلامی و متون فقهی سرچشمه ای از ادب و هنر را می توان یافت، گفت: به تاسی از شخصیت هنری و سیاسی مقام معظم رهبری بسیاری از طلاب و روحانیون به وادی شعر، قصه، رمان و ادبیات ورود و تحول چشمگیری را دراین زمینه ایجاد کرده اند.

مسئول امور روحانیون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: زبان هنر، به تعبیر مقام عظمای ولایت بهترین زبان و ابزار برای انتقال ارزش های والای انسانی به نسل جوان است.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی طلاب جوان با مجهدت ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ادبیات مقاومت و پایداری یکی از بهترین ابزار حوزه است و می توان به عنو ان "درس دفاع مقدس" به طلاب جوان آموزش داده شود.

حجت الاسلام بنی هاشمی در ادامه افزود: چاپ کتاب شهدای روحانی با عنوان "حجره های ملکوت"، کتاب تصویری حضور روحانیون شاخص و ائمه جمعه استان شامل آیات الله ایمانی، حائری شیرازی و آیت اللهی در دوران دفاع مقدس و نیز ساخت و تدوین نماهنگ "آیت آسمانی" از جمله فعالیت های فرهنگی امور روحانیون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع  مقدس استان فارس است.

مسئول امور روحانیون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: از350  شهید روحانی استان دوران دفاع مقدس، زندگی نامه 52 نفر از شهدا در قالب کتابی با عنوان "از حوزه تا حضور" از سوی این اداره کل به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 2 IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چرا هر کس هر چیزی که به ذهنش میرسه که فکر میکنه برای تدریس خوبه زود پیشنهاد میده تدریس بشه ما نوکر همه اقایون و مطالب خوبشون هم هستیم اما 1 ماه اخبار سایتتون رورصد کنید ببینید چقدر عنوان پیشنهادی داریم فقط برای همین امروز 2 عنوان داریم دفاع مقدس و فاطمه شناسی