شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
حجت الاسلام مهاجریان مقدم - طبس

حوزه/امام جمعه طبس گفت: آیت الله واعظ طبسی از نظر مدیریتی، علمی و سیاسی دارای جایگاهی بسیار والا و الگویی به عنوان یک روحانی موفق بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در مشهد با اشاره به اخلاص آیت الله واعظ طبسی، ابراز داشت:  این عالم فقید مایه افتخار برای جهان اسلام و تشیع بود که شخصیت آن مرحوم بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به مبارزه های آیت الله واعظ طبسی علیه رژیم طاغوت پهلوی و خطابه های ایشان در تشریح انقلاب امام خمینی(ره)، اظهار داشت: آن مرحوم در زمنیه تدریس نیز شاگردان بسیار مبارز و عالمی را تربیت کردند که امروز جامعه اسلامی از وجود آنها بهره مند است.

امام جمعه طبس با بیان اینکه امام راحل با توجه به جایگاه و اعتمادی که به آیت الله واعظ طبسی داشتند، بزرگترین مسئولیت ها در خراسان را بر عهده آن مرحوم گذاشتند که مدیریت ایشان در آستان قدس رضوی نمونه و الگویی موفق از مدیریت یک روحانی است.

وی به خدمات آیت الله واعظ طبسی در سراسر کشور و واگذاری تولیت آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع) و بارگاه شهید مدرس از سوی مقام معظم رهبری به این عالم فقید، اظهار داشت: ریاست آن مرحوم بر حوزه علمیه خراسان، با برنامه های خیلی خوب و تربیت دانشمندانی که برای امروز و آینده اسلام مفید باشند، از دیگر فعالیت های موفق آیت واعظ طبسی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha