سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 377482
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
اذان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از شرکت طلاب لرستانی در مسابقه حفظ و قرآئت قرآن کریم و اذان و دعا خوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات، صبح روز پنج شنبه، ۹ اردیبهشت ماه، با شرکت بیش از ۷۰ طلبه مدراس استان، در خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این آزمون در رشته های حفظ، قرائت، صوت، اذان و دعا خوانی برگزار می شود، افزود: پس از برگزاری آزمون، داوری اولیه در مراکز استان ها صورت می گیرد و سپس نتیجه داوری نهایی نیز پس از بررسی ارزیابان قم به مراکز استانی اعلام خواهد شد و افراد برتر معرفی می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان، هدف از برگزاری آزمون های قرآنی را تشویق طلاب به فعالیت های قرآنی و انس بیش از پیش آنها با این کتاب الهی انسان ساز عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب در طول سال با فراگیری دانش قرآنی در مدارس و فعالیت های فوق برنامه، با شرکت در این آزمون، دانش خود را مورد ارزیابی قرار می دهند.

حجت الاسلام موسوی در پایان، قرآن را اصلی ترین منبع تبلیغی روحانیون دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی می تواند در فعالیت تبلیغی طلاب بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha