چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
فضای مجازی و طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: فضای مجازی یکی از بهترین راه های ابلاغ و تبلیغ دین است. فضایی که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند. یعنی ما در فضای مجازی با کثرت مخاطب روبرو هستیم و این از جمله امتیازات تبلیغ موفق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال نصر حسینی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: امروزه امکانات اطلاع رسانی روز به روز بیشتر و سریعتر می شود و  می تواند فرصت بسیار مناسبی برای ترویج دین باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شهرستان کامیاران تاکید کرد: روحانیون و طلاب باید آشنایی کاملی با فضای مجازی و اینترنت داشته باشند و نسبت به فرصت ها و خطرات آن آگاهی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به این که یکی از مهمترین وظایف طلاب و روحانیون، معرفی دین مبین اسلام به دیگران است، گفت: فضای مجازی یکی از بهترین راه های ابلاغ و تبلیغ دین است. فضایی که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند. یعنی ما در فضای مجازی با کثرت مخاطب روبرو هستیم و این از جمله امتیازات تبلیغ موفق است.

حجت الاسلام نصر حسینی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر آشنایی طلاب و روحانیان با فضای مجازی دارند، عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که به برکت فضای مجازی می توانیم شبهات را کشف و برطرف کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود افزود: لازمه استفاده بهینه از این فرصت آن است که طلاب عزیز با این فضا به صورت کامل آشنا شوند و از طرفی هم نباید از تبلیغ مستقیم و چهره به چهره غافل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha