چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز بابیان اینکه به برکت نظام مقدس اسلامی امروز در کشور شاهد اقامه بیش از ۹۰۰ نماز جمعه هستیم، گفت: نماز جمعه یک فریضه عبادی سیاسی و تجلی قدرت نظام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی ظهر امروز در جشن بزرگ «آدینه و جهیزیه» که در سالن شهید قنوتی اردکان سپیدان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی نماز جمعه است، اظهار داشت: نماز جمعه تجلی قدرت نظام است.

وی در ادامه افزود: نظام اسلامی در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی و سیاسی خدمات بسیاری داشته است، اما در بعد معنوی نماز جمعه سنتی مهم و در زمان حاکمیت اسلامی یکی از فرائض مهم است که به برکت انقلاب اسلامی احیا شد.

امام جمعه موقت شیراز بابیان اینکه به برکت نظام مقدس اسلامی امروز در کشور شاهد اقامه بیش از 900 نماز جمعه هستیم، تصریح کرد: نماز جمعه یک فریضه عبادی سیاسی و به همین دلیل دشمن بر روی این موضوع حساس شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی اردکانی ابراز کرد: از زمان قاجار در شهرستان سپیدان نماز جمعه اقامه می‌شده است؛ سابقه این شهر پس از شیراز در مسائل فرهنگی در جایگاه نخست استان قرار دارد، نخستین نماز جمعه این شهر توسط آیت‌الله بنیادی اقامه‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha