یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
افتتاح مزکر نیکوکاری مدرسه علمیه زینب کبری ارومیه

حوزه/ مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه با حضور مسئولین کمیته امداد، مسئولین و هیئت امنای این مدرسه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه زینب کبری (س) با حضور مدیران کمیته امداد، هیئت امنا و مسئولین این مدرسه، امروز افتتاح شد.

حجت الاسلام اکبر نوروز نژاد، عضو هیئت امنای مدرسه علمیه زینب کبری(س) ارومیه در این جلسه با اشاره به لزوم وجود مرکز نیکوکاری در مدارس، گفت: وجود چنین مرکزی در مدارس علمیه لازم و ضروری است.

در ادامه این مراسم، خانم زینب قلی زاده، مدیر مدرسه علمیه زینب کبری (س) شناسایی طلاب نیازمند و کمک به ‌آن‌ها و تبلیغ جهادی طلاب خواهر در حاشیه شهر جهت از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی، را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد و گفت: حضور طلاب خواهر در حاشیه‌های شهر برای تبلیغ دین و معارف اسلامی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از مسائل لازم و ضروری است و از آن‌جایی که برخی طلاب هزینه ایاب و ذهاب این کار را ندارند، با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در مدرسه علمیه زینب کبری (س) این مسئله حل خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه در پایان گفت: در مدرسه صندوق خیریه امیرالمؤمنین (ع) راه‌اندازی شده است و با افتتاح مرکز نیکوکاری در مدرسه فعالیت‌های امور خیریه مدرسه علمیه زینب کبری (س) افزایش پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha