دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: ما برای این که از گستاخی ها و جنایات دیگر آمریکا به شکل عملی جلوگیری کنیم، باید انتقام سختی گرفته و دشمن را سر جایش بنشانیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در مراسم های تشییع باشکوه و میلیونی این چند روز نیز قاطبه مردم بر لزوم انتقام از دشمن تاکید داشتند و ما باید این مساله را در نظر داشته باشیم که اگر در این قضیه انتقام نگیریم، دشمن گستاخ تر می شود.

وی افزود: بی شک خون مطهر حاج قاسم سلیمانی، این سرباز صادق ولایت و مالک اشتر رهبر معظم انقلاب باعث می شود که هر چه بیشتر، زمینه زوال و ضعف دشمن مستکبر فراهم شود و انشاالله به زودی شاهد شکست و فرار آن ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که لازمه دفاع از دین خدا و ارتقای عزت مسلمین، جهاد صادقانه در راه خدا و مجاهدت خستگی ناپذیر است، گفت: شهید سلیمانی حقیقتاً جزو برجسته ترین مجاهدان زمان ما بود که قبل از پیروزی در جنگ با دشمن، در جهاد اکبر یعنی مبارزه با هوای نفس به پیروزی رسیده بود و لذا شاخصه کارها و جوهره کلامش،  اخلاص برای خدا بود.

وی بیان داشت: مجاهدانی همچون حاج قاسم، عماد مغنیه، ابومهدی المهندس کسانی هستند که هر جا احساس کنند دین خدا به ایثار و جان فشانی آن ها نیاز دارد، بی درنگ وارد معرکه جهاد می شوند و برای اعتلای اسلام و یاری مسلمین و مظلومان، همه توش و توان خویش را به میدان می آورند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha