جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد قمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: باید به وسیله مدیران‌کل سازمان تبلیغات اسلامی، خیر و برکت در جامعه جاری و اسلام ناب تبیین شود، تا اتفاقات بزرگ و مهمی را در جامعه شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه ماهیانه مدیران‌کل تبلیغات اسلامی با اشاره به مسئولیت خطیری که مدیران این سازمان در استان‌ها بر عهده دارند ابراز کرد: تا به امروز اقدامات زیادی انجام شده است، اما قسمت سنگین کار پیش‌رو است و حتما فردای دشوارتری نسبت به امروز خواهیم داشت و قطعا روزی مسیر به آسانی خواهد رسید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سرمایه اجتماعی روحانیون از قصه سیل تا کرونا قدری افزایش پیدا کرده و بررسی‌های ما نشان می دهد که سازمان تبلیغات اسلامی در این میان تاثیر جدی داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت تفکر و اندیشه در کار عنوان کرد: جنس ماجاهده‌ای که در آن وارد شده‌ایم، این است که حین شمشیر زدن باید بیندیشیم، تا نقشه خودمان را کامل‌تر کنیم و فهم خودمان را ارتقاء ببخشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: عالم باطن دارد و اتفاقات بزرگی در باطن عالم در حال رخ دادن است که از درک ما خارج است؛ حکما و یا آن هایی که باطن‌بین هستند این مسئله را درک میکنند.

وی خاطر نشان کرد: باید به وسیله مدیران‌کل سازمان تبلیغات اسلامی، خیر و برکت در جامعه جاری و اسلام ناب تبیین شود، تا اتفاقات بزرگ و مهمی را در جامعه شاهد باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: جنگ نابرابر است و از این موضوع ناراضی نیستیم، اما ما باید برای خودمان دعا کنیم تا در این میدان مشمول رحمت الهی بشویم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: خوب دیدن وضعیت و شرایط خودمان، از ضرورت‌هایی است که لحظه اجرای عملیات به آن نیاز خواهیم داشت تا بتوانیم نتیجه مطلوب را در پایان به دست بیارویم.

منبع: پایگاه سازمان تبلیغات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha